خانه / اخبار و اطلاعیه ها / آگهی مجمع عمومی فوق العاده (نوبت سوم) و برگه وکالت

آگهی مجمع عمومی فوق العاده (نوبت سوم) و برگه وکالت

بدینوسیله از کلیه اعضای محترم تعاونی خادمین شهرداری تهران، دعوت بعمل می آید تا در جلسه مذکور که از ساعت ۱۶ روز دوشنبه ۹۵/۰۷/۲۶در محل تالار ایران زمین واقع در خیابان بهشت برگزار می گردد، با در دست داشتن کارت ملی، اصل شناسنامه، و یا وکالتنامه رسمی حضور بهم رسانند.

دستور جلسه:

بررسی و تصویب عزل هیئت مدیره تعاونی خادمین شهرداری تهران

مقام دعوت کننده: بازرس

نحوه نمایندگی اعضاء (وکالت)

آئین‌نامه نحوه تشکیل مجامع عمومی

(موضوع تبصره ۳ ماده ۳۳ قانون بخش تعاونی)

مصوب ۱۳۸۷/۳/۹

طبق ماده نوزده

ماده ۱۹ – در مجامع عمومی یک مرحله ای هر یک از اعضای تعاونی می‌تواند نماینده تام الاختیاری [از میان اعضاء تعاونی یا خارج از آنان] برای حضور در مجمع و اعمال رأی تعیین نماید. تعداد آراء وکالتی هر عضو حداکثر سه رأی و هر شخص غیر عضو تنها یک رأی خواهد بود.

در مواردی که وکالتنامه حضور در مجمع در دفاتر اسناد رسمی تنظیم شده باشد، مقام مجاز تأیید نمایندگی پس از احراز هویت وکیل و بدون رعایت تشریفات مذکور در تبصره فوق مکلف به مهر و امضاء آن و صدور ورقه ورود به مجمع خواهد بود.

مطابق با تبصره ۱ ماده ۱۹:

از کلیه اعضای محترمی که امکان حضور در مجمع را ندارند دعوت می شود، تا از تاریخ یکشنبه ۲۵ ام مهر تا یک روز قبل از برگزاری مجمع عمومی فوق العاده(بغیر از روزهای تعطیل) برای اعطای وکالت به آدرس حافظ شمالی، نبش زرتشت شرقی، سازمان فن آوری اطلاعات شهرداری، طبقه ۵ ام، معاونت نرم افزار، مراجعه و برگه وکالت را در حضور مقام دعوت کننده یعنی بازرس(آقای دهقان) امضا نمایند، حضور هر دو طرف الزامی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *