خانه / اخبار تعاونی / توجه مهم_ اعضای بلوکی پاسارگاد۳(E11)

توجه مهم_ اعضای بلوکی پاسارگاد۳(E11)

با سلام و احترام خدمت اعضای محترم تعاونی مسکن خادمین شهرداری تهران
پیرو جلسه مورخ ۱۴۰۱/۵/۲۲ با اعضا و نمایندگان بلوک E11تصمیمات ذیل اتخاذ گردید:
۱- اعضایی که در لیست پیوست اعلام می گردند در مجمع سنوات گذشته به عنوان عضو بلوک E11 شناسایی و تثبیت گردیده اند و میبایست نسبت به پرداخت هزینه جواز اقدام نمایند.
۲- هزینه جواز برای هر عضو به اضافه هزینه شروع به کار بلوک برای هر عضو مبلغ ۱۴۵ میلیون تومان در نظر گرفته شده است که برای همه اعضای بلوک لازم الپرداخت میباشد.
۳- شهرداری منطقه ۲۲ مهلت پرداخت ۱ ماهه برای تعاونی در نظر گرفته است که تا ۱۴۰۱/۶/۱۹ به پایان میرسد لذا پرداخت در بازه زمانی مذکور مورد تایید تعاونی بوده و در خارج از بازه زمانی اعلام شده معتبر نمیباشد.
۴- برای اعضای محترم طبق نشانی محل سکونت ایشان که در تعاونی ثبت گردیده است و ۲ بار در مجامع گذشته تدقیق شده نامه جهت پرداخت عوارض و در صورت عدم پرداخت اظهار نامه رسمی ارسال خواهد شد .(هزینه ارسال اظهار نامه به حساب خود عضو منظور میگردد بنابر این اعضایی که قصد پرداخت دارند قبل از اتمام مهلت قانونی نسبت به پرداخت وجوه اعلامی اقدام نمایند)
۵- شماره حساب به شماره ۱۰۰۱۰۰۰۴۵۰۷۶۷ بانک شهر به نام تعاونی مسکن خادمین شهرداری تهران با شماره شبای IR240610000001001000450767 متعلق به بلوک E11 میباشد و واریز وجه به سایر حسابهای تعاونی برای بلوک مذکور مورد تایید نمی باشد.
۶- اگر در مهلت اعلام شده به هر دلیلی عضو مربوطه نسبت به پرداخت وجوه اعلامی اقدام ننماید از عضویت بلوک مذکور خارج و عضو دیگری از تعاونی که به هیچ بلوک خاصی منسوب نباشد با اولویت امتیاز بندی جایگزین خواهد شد ( مورد مذکور طبق قوانین صریح تعاون و اساسنامه شرکت تعاونی میباشد)
۷- با توجه به تثبیت نشانی اعضا در تعاونی در صورتی که نامه یا اظهار نامه ارسال شود و آدرس عضو محترم اشتباه باشد و یا عوض شده باشد نامه و یا اظهار نامه اجرایی خواهد بود و تحویل شده تلقی میگردد لذا در صورت تغییر آدرس حتما با حسابداری تعاونی هماهنگی های لازم صورت پذیرد.
۸- ارقام مطالبه شده جهت جواز طبق فرم اعلامی شهرداری میباشد و در صورتی که هنگام ارائه دستور نقشه و تصمیم نهایی سطح و سطوح تغییر نماید و فرم نهایی عوارض صادر گردد ملاک عمل فرم نهایی خواهد بود بنابراین مبلغ اعلامی حکم علی الحساب را دارد.

تایید مجمع E11 لیست اعضا


 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *