خانه / اخبار تعاونی / مصوبه هیات مدیره درخصوص افراد بدهکار به تعاونی

مصوبه هیات مدیره درخصوص افراد بدهکار به تعاونی

باسلام

بدهکاران به تعاونی توجه فرمایند. 🛑🛑🛑
روند ارسال اخطارها و اظهارنامه به اعضای بدهکار از طرف تعاونی با جدیت در حال پیگیری است . لازم به ذکر است پس از ارسال ۲ اخطار و اظهار نامه ؛ اخراج از پروژه قطعی میگردد .
طبق اساسنامه تعاونی و قراردادهای فی مابین برای اخراج از پروژه نیازی به تایید مجمع وجود ندارد و صرافا اخراج از تعاونی نیاز به تایید مجمع دارد و عضو میتواند از پروژه اخراج شده و همچنان عضو تعاونی باقی بماند .
با توجه به اینکه برگزاری مجامع زمانبر است و به جهت جلوگیری از تضییع حقوق اعضای خوش حساب تعاونی نسبت به اخراج از پروژه اعضای بدهکار طبق قانون اقدام خواهد نمود.
موضوع اخراج و برگزاری مزایده از طریق وکیل حقوقی اقدام میگردد و صرفا وکیل تعاونی در این خصوص پاسخگوی اعضای محترم خواهند بود.
پر واضح است تعاونی میبایست پاسخگوی نحوه هزینه کرد در تعاونی و اجرا باشد و اعضای بدهکار و اخراجی پاسخگوی طولانی تر شدن پروژه و افزایش هزینه ساخت

یک نظر

  1. بسیار تشکر میکنم از جدیت آن هیات مدیره محترم برای اخراج افراد بد حساب ،زیرا بی انصافی این افراد تاثیر بسزایی در طولانی شدن و افزایش سرسام آور هزینه شده که متاسفانه باز خوش حسابها هستند که جور این افراد را میکشند. بدیهی است که افراد خوش حساب، قدردان زحمات آن هیات مدیره برای اجبار،فشار و اخراج هستندو مسلما تمام قد پشت هیات مدیره خواهیم بود. کافی است بنحوی اعلان عمومی برای حمایت شود،مطمئنا افرادی چون من بسیارند تا در جلسات،پشتیبان اخراج کسانیکه باعث این افزایش قیمت نجومی شدند،باشند.
    با تشکر از اقدام شما در این زمینه،هر چند کاش زودتر در این زمینه خاص اقدام میکردید،اما باز هم تشکر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *