خانه / اخبار و اطلاعیه ها / گزارش در خصوص تحویل و تحول تعاونی (۹۶/۵/۲۵)

گزارش در خصوص تحویل و تحول تعاونی (۹۶/۵/۲۵)

باسلام

با عنایت به ماده ۳۰و۳۱ اساسنامه تعاونی مسکن خادمین مبنی بر تحویل وتحول اسناد ومدارک پروژه از هیات مدیره قبلی ، جلسات متعددی با مدیرعامل وهیات مدیره های سابق برگزار گردید که لازم است نتیجه آن به استحضار اعضاء محترم تعاونی به شرح ذیل رسانده شود.

تحویل و تحول پروژه شامل ۳ قسمت می باشد ۱- نگهبانی ۲- اثاثیه و ابنیه ۳- اسناد و مدارک اداری و مالی، حقوقی

  1. نگهبانی : همانطور که قبلا اعلام گردید نگهبانی پروژه در تاریخ ۹۶/۳/۱۱ طی صورتجلسه ای براساس وضع موجوداز موسسه محافظین امین تحویل گردید.
  2. اثاثیه وابنیه : طی مکاتبات وهماهنگی متعدد با مدیرعامل سابق ، آقای علیرضا کریمی (مدیرعامل سابق تعاونی) نسبت به تحویل ابنیه براساس وضع موجود که شامل ( اتاقها، کانکسها ،صندلی، میز، انباری وکامپیوتر) بوده در مورخ ۹۶/۳/۲۲طبق صورتجلسه ای به هیات مدیره جدید اقدام نمود.
  3. اسناد ومدارک اداری ، مالی و حقوقی مقرر گردید در جلسه مورخ ۹۶/۳/۲۶ با حضور کارشناسان مالی واداری هر دو هیات مدیره نسبت به انتقال اسناد ومدارک اقدام گردد که با توجه به حضورکارشناسان مالی واداری هیات مدیره جدید در جلسه مذکور، تحویل و تحول توسط مدیرعامل سابق تعاونی به دلایلی صورت نپذیرفت.

لذا هیات مدیره به جهت تعیین و تکلیف اسناد و مدارک نسبت به مکاتبات لازم و برگزاری چندین جلسه با مدیرعامل و هیات مدیره های قبلی اقدام نمود که نتیجه ای حاصل نگردید که براساس آن هیات مدیره طبق ماده ۳۱ اساسنامه تعاونی نسبت به طرح شکایت از هیات مدیره قبلی اقدام نمود که مراتب توسط بازپرس محترم پرونده در دست بررسی می باشد که در صورت اخذ نتیجه مراتب به اطلاع اعضای محترم خواهد رسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *