خانه / دسته‌بندی نشده / قابل توجه اعضای محترم بلوک E10 در خصوص اطلاع رسانی زمان و ساعت جلسه مشورتی و لزوم حضور در آن

قابل توجه اعضای محترم بلوک E10 در خصوص اطلاع رسانی زمان و ساعت جلسه مشورتی و لزوم حضور در آن

🔴 اطلاعیه مهم 🔴

با سلام و عرض ادب خدمت تمام اعضای محترم بلوک E10 ( برج پاسارگاد ۲ )

 

پیرو مذاکرات انجام شده و نهایتا پیشنهاد تعدادی از اعضای محترم این بلوک ، مبنی بر تعیین هیئت مدیره برای بلوک یاد شده به جهت کمک به قابل اسکان نمودن هر چه زودتر مجموعه ؛ امکان پیگیری های بیشتر در خصوص موارد باقی مانده امور اجرایی ، اخذ مطالبات تعاونی از بدهکاران و … و همچنین لزوم اطلاع رسانی وضعیت پروژه از نظر کارهای اجرایی و مالی و … و ایجاد امکان همفکری و مشورت با اعضای محترم بلوک مذکور در خصوص موارد اعلامی بدینوسیله به اطلاع میرساند : جلسه ای بدین منظور و صرفا مختص اعضاء بلوک پاسارگاد۲( E10 ) از ساعت ۱۰ صبح  مورخ ۱۰/۰۳/۱۴۰۳ ( در محل سالن اجتماعات این بلوک ) و با دستور جلسه ذیل برگزار می گردد . ضمنا لازم به ذکر میباشد نظر به اهمیت موضوعات مطروحه در این جلسه و همچنین بحث انتخاب هیئت مدیره برج و … حضور در این جلسه برای کلیه اعضای بلوک مربوطه الزامی می باشد .

دستور جلسه :  

  • تصمیم گیری در خصوص لزوم و یا عدم لزوم انتخاب هیئت مدیره منتخب برای برج E10.
  • در صورت تصویب لزوم وجود هیئت مدیره برای برج ، رای گیری و انتخاب هیئت مدیره از لیست متقاضیانی که  ۲۴ ساعت قبل از برگزاری جلسه و به صورت مکتوب به هیئت مدیره تعاونی درخواست نامزدی خود را ارائه می نمایند .
  • گزارش اقدامات و کار های انجام شده و باقی مانده .
  • گزارش مالی (در خصوص بدهی های تعاونی ، هزینه کارهای باقی مانده ، طلب تعاونی از اعضای بدهکار ، میزان ضرر و زیان تحمیلی به تعاونی از طرف بدهکاران و تصمیم گیری در خصوص نحوه تامین اعتبار مالی مورد نیاز جهت اتمام کارها  ) .
  • تصمیم گیری در خصوص محوطه سازی و اعلام برآورد هزینه آن و موارد مرتبط با آن .
  • تصمیم گیری در خصوص ایجاد امکان نگهداری برج به صورت مستقل از تعاونی ( توسط هیئت مدیره منتخب برج ) به طوری که منتج به حذف هزینه های بالاسری تعاونی گردد .
  • تصمیم گیری در خصوص زمان اسکان و همچنین آشنایی و بررسی امکان بهره برداری از ظرفیتهای اعضاء بلوک در خصوص تسریع در اخذ انشعابات برق و گاز .

 

 

با تشکر – هیات مدیره و مدیر عامل

سخنگو و رییس هیات مدیره – مجید هوشیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *