خانه / اخبار تعاونی / اعلام نتیجه مصوبه مجمع عمومی عادی نوبت دوم مورخ ۱۴۰۰/۳/۲۰

اعلام نتیجه مصوبه مجمع عمومی عادی نوبت دوم مورخ ۱۴۰۰/۳/۲۰

باسلام واحترام

  ضمن تشکر وسپاس فراوان از اعضای محترم تعاونی مسکن خادمین شهرداری تهران که در مجمع عمومی عادی نوبت دوم مورخ ۱۴۰۰/۳/۲۰ حضور داشته ودر روند اجرایی سیاستهای تعاونی به هیات مدیره همفکری نمودند تا دستورجلسه مجمع به تصویب برسد.
 مصوبات مجمع عمومی برای استحضار اعضای محترم به شرح ذیل ایفادمی گردد.

۱-صورتهای مالی منتهی به ۳۰/۱۲/۱۳۹۹ (سال مالی ۱۳۹۹) با اکثریت آراء به تصویب رسید .

۲- قیمت کارشناسی جدید برای بلوک E10 متناسب با برآورد ها در خرداد ماه ۱۴۰۰ به ازاء هر متر مربع علی الحساب ۵.۵۰۰.۰۰۰ تومان برآورد شده و مصوب گردید .

با توجه به درخواست اکثریت اعضا به هیات رئیسه مجمع ، برگزاری مجمع فوق العاده با دستور جلسه مشخص نمودن میزان ضرر و زیان وارده به تعاونی توسط اعضای بدحساب در دستور کار تعاونی قرار گرفت بنابراین نتیجه مجمع مذکور در میزان پرداختی اعداد اضافه شده ساخت برای هر عضو به نسبت زمان و مقدار واریزی متفاوت خواهد بود.( به نسبت خوش حساب یا بد حساب بودن اعضا )

– نحوه و میزان پرداخت اقساط جدید و تعداد اقساط جدید پس از تبادل نظر و رای گیری از اعضای بلوکE10 در مجمع آتی اعلام خواهد شد.

-از بابت آیتم های مرغوبیت انجام موارد ذکر شده در هر دو بلوک با اکثریت آرا مصوب گردید.

-هزینه مرغوبیت برای بلوک E10 مبلغ ۱۵.۷ میلیارد تومان به صورت علی الحساب طبق جدول ارائه شده براورد گردیده است.

– هزینه مرغوبیت برای بلوک F11 مازاد بر مبلغ پرداختی علی الحساب ۶۰ میلیون تومان برای هر واحد مبلغ ۳.۸ میلیارد تومان به شرح جدول ارائه شده براورد گردیده است.

طبق رای اکثریت قیمت های مرغوبیت برای موارد داخل واحد ها متناسب با متراژ و موارد مشاعی تقسیم به نسبت محاسبه و متعاقبا اعلام خواهد شد.

ارقام محاسبه شده در بازه زمانی که تعاونی مشخص خواهد کرد اعتبار دارد و در صورت تاخیر در پرداخت به قیمت های جدید بروز شده محاسبه میگردد.

۳- اخراج اعضای بدهکار به تعاونی طبق لیست ارائه شده در بالا به صورت قطعی انجام گرفت و مقرر شد پس از مجمع فوق العاده  پیش رو دستورالعمل محاسبه مشخص شده و در صورت تصویب مجمع اعضای اخراجی به میزانی که در ضرر ایجاد شده مقصر هستند پرداخت نمایند.

۴-اقدام به تحویل واحد ها به صورت موقت در بلوک F11 پس از رعایت کامل ماده ۵۹ اساسنامه  و انعقاد قرارداد جدید با اعضا و مشخص نمودن وظایف و تعهدات طرفین پس از تسویه کامل مبلغ حساب دفتری ساخت به ازاء هر متر مربع در صورتی که تسهیم به نسبت صورت پذیرد ۱.۵۷۳.۰۰۰۰ تومان خواهد بود و با کسر اعضایی که تسویه کامل نموده اند عدد تسهیم شده به  ۱.۸۳۰.۰۰۰  در هر متر مربع می رسد و البته عدد نهایی عدد اعلامی نبوده و در صورت تصویب در مجمع فوق العاده هر عضوی بسته به میزان خوش حسابی یا بد حسابی عدد نهایی را پرداخت خواهد کرد که میتواند عددی بیشتر یا کمتر از عدد اعلامی باشد .

مبلغ اعلامی در بازه زمانی ۲ ماهه معتبر بوده و در صورت افزایش هزینه ساخت کارهای باقی مانده پس از زمان تعیین شده و عدم تسویه حساب عضو هزینه اضافه شده به مبلغ اعلامی اضافه می گردد.

۲ نظر

  1. احمد جعفری نائینی

    اینجانب مبلغ ۵۵۵۰۰۰۰۰ تومان را پرداخت کرده ام و خواهشمندم اسم مرا از لیست اخراجی ها پاک نمائیذ.

    با تشکر احمد جعفری نائینی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *