خانه / دسته‌بندی نشده / مواردی مربوط به بلوک F11 به شرح ذیل لازم به اطلاع رسانی میباشد(مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۴)

مواردی مربوط به بلوک F11 به شرح ذیل لازم به اطلاع رسانی میباشد(مورخ ۱۴۰۲/۰۹/۱۴)

موضوع ۱: فروش اموالاز اموال لیست شده تعاونی ( لیست اموال تعاونی پس از مصوبه ودستور مجمع در سال ۱۳۹۸ تهیه و به تایید کارشناس رسمی دادگستری از کانون کارشناسان رسیده و سهم هر یک از بلوک ها از اموال مشخص گردیده است) اتاق های کارگری بالای گود E11 با توجه به انتقال محدوده کارگاهی به شریک سازنده E11 به ایشان به مبلغ ۱ میلیارد تومان فروخته شد و حق السهم هر یک از بلوک ها طبق درصد مشخص شده کارشناس با مصوبه هییت مدیره تعاونی در حسابهای هر برج به صورت مجزا ملحوظ گردید. ( ۵۲ درصد f11و۴۵ درصد e10و ۳درصد e11)توضیح؛ معمولا محل های اسکان کارگری با توجه به اجبار شهرداری پس از اتمام مرحله سفتکاری تخریب می گردد ولی با توجه به شرایط خاص پروژه های تعاونی امکان فروش میسر گردید و اعضای تعاونی از منافع آن منتفع گردیدند.با توجه به اعتراض عجیب هییت مدیره بلوک f11 از طریق اعلامیه درج شده در کانال برج در این خصوص و با توجه به اینکه حدودا ۱/۳ اتاقهای کارگری واگذار گردیده و الباقی در اختیار تعاونی می باشد لطفا معترضین به موضوع به صورت کتبی عدم تمایل و اعتراض خود را به تعاونی ارائه نمایند ( با کسب اکثریت) تا موارد فروخته شده به دو بلوک دیگر اختصاص یافته و به میزان حق السهم بلوک خانه کارگری جهت بازاریابی فروش در اختیار ایشان قرار گیرد و مبلغ محاسبه شده در بلوک مسترد گردد. همچنین از مجموع ۱۲ کانکس مستهلک که به عنوان اسکان کارگری استفاده می گردیده است ۸ کانکس فروخته شد و به نسبت تسهیم گردید . در صورت اعتراض به این مورد هم امکان در اختیار قراردادن ۴ کانکس موجود جهت فروش و واریز مبلغ حاصل از فروش به حساب تعاونی برای بلوک مذکور وجود دارد.
موضوع ۲؛تحویل قطعی به کلیه مالکین در بلوک F11 حدود ۱.۵ سال گذشته انجام پذیرفت و ۲ واحد بدهکار باقی ماند که منتج به اخراج ایشان از تعاونی گردید. هر دو مورد در مراجع قضایی از طریق تعاونی پیگیری گردید و یکی از دو مورد پس از اخذ رای قطعی به نفع تعاونی با دریافت ۱.۱ میلیارد از وضعیت اخراج خارج شد .از مبلغ مذکور ۲۰۰ میلیون تومان نقدا دریافت گردید و ۲ چک هر کدام به مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان برای بهمن و اسفندماه سال جاری در وجه تعاونی برای بلوک F11 دریافت شد.واحد دوم همچنان در حال پیگیری از طرف تعاونی تا تعیین تکلیف قطعی می باشد.
موضوع ۳: چنانکه بارها از طرف تعاونی اعلام گردید به دلیل نبود نقدینگی در حساب بلوک F11تا کنون موضوع بدهی های بلوک مذکور از بابت حسن انجام پیمانکاران و کسورات بیمه وسایر بدهی ها بلاتکلیف مانده بود که با توجه به تزریق نقدینگی به شرح فوق کلیه بدهی های بلوک تسویه گردید و از این بابت خطر احتمال هرگونه شکایات آتی از طرف طلبکاران و جرائم احتمالی ناشی از عدم پرداخت کسورات قانونی که تعاونی ملزم به پرداخت آن می باشد مرتفع گردید. پس از وصول آخرین چک و تعیین تکلیف تنها واحد باقی مانده بلاتکلیف مبلغی در حساب بلوک F11 باقی خواهد ماند که متعلق به مالکین محترم می باشد و هر زمان در حساب تعاونی قرار بگیرد تعیین تکلیف خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *