خانه / دسته‌بندی نشده / قابل توجه اعضاء محترم بلوک پاسارگاد ۳ ( E11) در خصوص موضوع اعلام هزینه تامین اجتماعی

قابل توجه اعضاء محترم بلوک پاسارگاد ۳ ( E11) در خصوص موضوع اعلام هزینه تامین اجتماعی

🔴 اطلاعیه مهم 🔴

 

قابل توجه اعضاء محترم بلوک پاسارگاد ۳ ( E11)

در خصوص موضوع اعلام هزینه تامین اجتماعی

 

 

با سلام ، احتراما همانگونه که پیشتر اطلاع رسانی گردید صدور جواز پروانه شروع به عملیات ساخت بلوک پاسارگاد ۳ در مورخ ۲۰/۱۲/۱۴۰۲ اخذ گردید و پس از هماهنگی های لازم با شریک سازنده و ابلاغ آن به ایشان و از طرفی پایان محدودیت های زمانی انجام فعالیت های اجرایی ( مربوط به تعطیلات نوروزی ) در سطح شهر تهران توسط شهرداری ، نهایتاً مقرر بود تا به حول و قوه الهی در هفته اول اردیبهشت ماه عملیات ساخت بلوک یاد شده آغاز گردد ولیکن متاسفانه این موضوع به دلیل اخطار سازمان تامین اجتماعی محقق نشد .

بنابراین پس از جلسات و مذاکرات بعمل آمده با این سازمان نهایتا، تعاونی ملزم گردید ( وفق قانون و مقررات کشوری موجود ) مبلغ ۲۵ درصد از هزینه جواز صادره این بلوک ( حدود ۵/۸ میلیارد تومان ) را به عنوان پیش شرط شروع به کار پروژه در وجه سازمان تامین اجتماعی پرداخت نماید .

لازم به ذکر می باشد ( پس از بررسی ها و جلسات انجام شده ) مطالبه این وجه از طرف سازمان تامین اجتماعی ، امری قانونی و منطبق با مصوبات دولتی می باشد ( که تصاویر مستندات آن ذیلاً جهت اطلاع اعضاء در کانال تعاونی بارگذاری گردید) و در هنگام شروع فعالیت ساختمانی و پس از صدور جواز توسط شهرداری ، از طرف این سازمان اخذ می گردد . البته و متاسفانه عدد اعلامی سازمان تامین اجتماعی طی سنوات اخیر با افزایش سالیانه همراه بوده است ولیکن طی سال گذشته این رقم شاهد رشد چند ده برابری بوده و ناگزیر تعاونی می بایست پس از وصول مبلغ از اعضای بلوک E11 ، نسبت به پرداخت آن طبق فیشهای صادره اقدام نماید .

همانطور که بالاتر اعلام گردید ، رای زنی های مناسبی با سازمان تامین اجتماعی صورت گرفت و نهایتا فیش کلی صادره که تعاونی ملزم به پرداخت یکجای مبلغ اعلامی آن بود ، ملغی گردید و توافق شد پرداخت بدهی تعاونی به صورت قسطی (۶ قسط ماهانه) به سازمان تامین اجتماعی پرداخت گردید .

با عنایت به ضرورت و اهمیت پرداخت به موقع فیش های صادره ( به مبالغ و تاریخ های توافق شده ) و از آنجایی که در صورت عدم تامین وجه در مواعد تعهد شده ، علاوه بر متوقف شدن فرایند اجرای پروژه و توقف ساخت ، جریمه ریالی قابل توجهی نیز به تعاونی و به تبع آن به اعضای خوش حساب پروژه تحمیل خواهد کرد ، لذا پیرو مصوبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ هیئت مدیره تعاونی ، سهم هر یک از اعضاء ( از بابت این پرداختی ) مبلغ ۳۴۵/۲۳۸/۰۹۰ ریال ( حاصل از تقسیم جمع کلی مبلغ فیشهای صادره به تعداد اعضای این بلوک ) می باشد که تمام اعضاء می بایست مبلغ یاد شده را در دو قسط مساوی به سر رسید های ۱۴۰۳/۰۳/۳۰ و ۱۴۰۳/۰۵/۳۰ و به مبلغ هر قسط ۱۷۲/۶۱۹/۰۴۵ ریال پرداخت نمایند .

 

 

نکات مهم :

  • در صورت تاخیر در پرداخت اقساط جدید تحت عنوان هزینه تامین اجتماعی ،که خارج از محاسبات و هزینه های اعلامی قبلی ( ۲۹ میلیارد تومان ) بوده ، در سر رسید های فوق الاشاره ، عضو یا اعضاء مشمول جریمه های منطبق با جرائم سازمان تامین اجتماعی می گردند .
  • تعجیل در پرداخت و یا خوش حسابی در پرداخت در محاسبه امتیاز نهایی عضو ( طبق فرمول موجود در اساسنامه تعاونی ) موثر خواهد بود .
  • منطبق با روال کلی تعاونی در صورت عدم پرداخت هر یک از اعضای محترم در مواعد اعلامی ، تعاونی میتواند وفق ماده ۵۸ اساسنامه اقدامات مقتضی و اجرایی خود را در خصوص آن عضو یا آن اعضاء معمول نماید .
  • مبلغ اقساط اعلامی فوق صرفا بابت پرداخت فیش های تامین اجتماعی بوده و در خصوص سایر مبالغ و هزینه های بالاسری تعاونی و … که پیشتر در این خصوص مفصلا گزارش داده شده بود و همچنین نحوه پرداخت و … آن متعاقبا و در مجمع عمومی پیش رو تصمیم گیری خواهیم نمود .
  • ضمنا و مجددا جهت اطلاع اعضاء محترم شماره حساب تعاونی ( مربوط به بلوک E11 ) جهت واریز اقساط فوق الاشاره را اعلام مینماییم :

شماره حساب : ۱۰۰۱۰۰۰۴۵۰۷۶۷

IR24 0610 0000 0100 1000 4507 67

عهده بانک شهر بنام تعاونی مسکن خادمین

 

 

در انتها هیات مدیره تعاونی کمال تشکر خود را از مساعدت اعضای محترم بلوک E11 در راستای پیشبرد پروژه داشته و دارد .

 

 

با تشکر – هیات مدیره و مدیر عامل

 

سخنگو و رییس هیات مدیره – مجید هوشیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *