خانه / دسته‌بندی نشده / گزارش آخرین وضعیت برج پاسارگاد ۳ (E11)

گزارش آخرین وضعیت برج پاسارگاد ۳ (E11)

بسمه تعالی

باسلام و احترام خدمت اعضای محترم E11 و همچنین تشکر و قدردانی از مساعی کارگروه و بازرسان تعاونی که در کلیه مراحل بررسی تا عقد قرارداد بذل محبت و مشارکت نموده اند .همانگونه که پیشتر وعده داده شده بود چگونگی فرایند و عمده موارد و موضوعات قرارداد منعقده پس از رعایت جوانب حقوقی و صرفه و صلاح تعاونی را ذیلا به اطلاع میرساند : 1- در فراخوان اولیه انتخاب سازنده از ۱۸ مجموعه شرکت کننده ( در این فراخوان) ۶ شرکت به تایید کارگروه انتخاب گردید . ضمنا از این ۶ شرکت در همان مرحله ۲ شرکت انصراف داد و نهایتا سه شرکت و یک فرد حقیقی با مستندات کامل حضور یافتند که قبلا مورد ارزیابی کامل کار گروه قرار گرفته بودند . 2- دو شرکت از آنها با تعیین سهم های ۳۰ و ۳۲ درصدی برای تعاونی در همان مرحله گشایش پاکات بدلیل پایین بودن سهم تعاونی مردود و ضمانت نامه های آنان مسترد گردید . 3- ابتدا شرکت ریتون با پیشنهاد قدر السهم ۵۰ درصدی برای تعاونی بعنوان شرکت برنده اول انتخاب شد که ۴۸ ساعت پس از این اعلام و ابلاغ برنده شدن به او به صورت مکتوب درخواست انصراف خود را تحویل تعاونی داد . لذا بخش حقوقی تعاونی اقدامات لازم و قانونی در خصوص ضبط تضمین ( ضمانتنامه ) یک میلیارد تومانی آن شرکت بنفع تعاونی ( طبق مقررات تعاونی ) انجام پذیرفت . 4- گروه سرمایه گذاری اولدوز آذربایجان با مدیریت اقای آژنگ بعنوان فرد حقیقی با قدر السهم ۴۷ درصدی برای تعاونی و ۵۳ درصدی برای سازنده بعنوان برنده دوم اعلام شد . نهایتا پس از جلسات متعدد حقوقی و کارشناسی و بر اساس متن قراردادی که مورد ملاحظه همه دست اندرکاران تعاونی قرار گرفت ، بعنوان برنده نهایی انتخاب و قرارداد نهایی با این مجموعه منعقد گردید و در حال حاضر در مرحله تحویل زمین بایشان و تجهیز کارگاه میباشند . 5- آورده تعاونی در فراخوان فوق الاشاره ، زمین با وضع موجود و جواز ساخت بوده که برای اخذ جواز نهایی از شهرداری حداکثر زمان چهار ماه ( با توجه به زمان طراحی نقشه ها ، الزامات و غیره ) توافق گردید که تعاونی درصدد است همه تلاش خود را برای اخذ جواز نهایی در این مدت و حتی زودتر بانجام رساند که وجوه مرتبط با مابه التفاوت جواز نهایی را نیز پس از محاسبه و اعلام شهرداری باطلاع اعضا محترم خواهیم رساند . ضمنا مدت ساخت پروژه نیز چهار سال پس از صدور جواز پیش بینی و تعیین شد . 6- در قرارداد توافق گردید چنانچه سازنده با ارتباطات و امکانات خود موفق به اخذ طبقات مازاد بر پیش جواز فعلی گردد ۲۵ درصد آن به تعاونی اختصاص یابد که امیدواریم در صورت تحقق این امر سهم تعاونی از قدر السهم قبلی به سمت ۵۰ درصد ارتقا یابد . لازم به ذکر است برای این افزایش بنای احتمالی تعاونی هیچ هزینه ایی نخواهد پرداخت .
در پایان ضمن تشکر مجدد از اعتماد و حمایت تمام اعضاء محترم تعاونی نسبت به هیات مدیره حاضر ، اطمینان داریم که با استمرار حمایت‌ها و در صورت لزوم و نیاز به هر گونه ترمیم پرداخت وجه برای جواز نهایی موجبات تسریع در احداث و پایان پروژه ، و آرزوی دیرینه خانه دار شدن اعضا بقدر السهم تعیین شده جامه عمل بپوشانیم .
مجددا تاکید میگردد هرگونه اطلاع رسانی به اعضاء محترم صرفا از طریق کانال تلگرامی تعاونی و توسط اقای هوشیاری سخنگو و عضو هیات مدیره موثق و قابل استناد بوده و سایر موارد فاقد اعتبار قانونی میباشد .
ضمنا همانگونه که پیشتر اعلام شد از کلیه عزیزان محترم سهامدار در بلوک E10 نیز تقاضا داریم بمنظور همکاری و نظر باینکه پروژه به مراحل پایان خود نزدیک می باشد سریعا نسبت به پرداخت اقساط و معوقات خود اقدام نمایند تا در تکمیل و تحویل پروژه توقف و خللی بوجود نیاید که در آن صورت ضمن تحمیل هزینه های اضافی مشکلات غیر قابل پیش بینی نیز ایجاد خواهد شد .با تشکر – هیات مدیره و مدیرعامل
سخنگو و عضو هیات مدیره – مجید هوشیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *