خانه / اخبار تعاونی / گزارش مصوبات مجمع عمومی مورخ ۱۴۰۱/۳/۱۹

گزارش مصوبات مجمع عمومی مورخ ۱۴۰۱/۳/۱۹

گزارش مصوبات و تصمیمات مجمع مورخ ۱۴۰۱/۳/۱۹
۱- در خصوص بلوک E11 برنامه آتی تعاونی بر آن شد پس از ابلاغ رای نقض باغ از سوی شورای شهر تهران نسبت به پیگیری صدور جواز ساخت اقدامات لازم مبذول گردد و پس از صدور پیشنویس جواز نسبت به برگزاری مجمع در اسرع وقت جهت تصمیم گیری و همفکری اعضای بلوک در خصوص دستور کار اجرایی برای تعاونی اقدام گردد.
۲- صورت های مالی سالهای ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ پس از توضیحات حسابرس مستقل با رای اکثریت تصویب گردید.
۳- اخراج اعضایی که در هر دو بلوک در لیست اخراج از تعاونی قرار داشتند طبق رای اکثریت تثبیت گردید و قطعی شد.
۴- قیمت تمام شده کار باقی مانده بلوک E10 که توسط کارشناس رسمی دادگستری محاسبه گردیده بود (۹۳.۴۸۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان) به عنوان مبنای محاسبه اقساط تا پایان سال ۱۴۰۱ یعنی ۵ قسط در دستور کار تعاونی قرار گرفت که متعاقبا لیست اقساط جدید اعلام خواهد شد.
۵- مقرر شد موضوع پیگیری بدهی اعضا به تعاونی در اولویت دستور کار تعاونی قرارگیرد و اعضایی که توان پرداخت ندارند قبل از اینکه مشمول اخراج شوند از طریق دفتر فروش تعاونی جهت فروش واحد اقدام نمایند تا عدم پرداخت ایشان به پروسه ساخت لطمه وارد ننماید و بتوانند به بهترین قیمت واحد خود را واگذار نمایند.

توضیحات تکمیلی:
۱- اعضایی که مشمول اخراج گردیده اند میتوانند به تعاونی مراجعه نموده و توافقا نسبت به کارشناسی ضرر و زیان وارده به تعاونی جهت پرداخت درخواست نمایند تا موضوع اخراج در کمترین زمان ممکن منتفی گردد.
۲- طبق بررسی های انجام شده و رای هیئت مدیره تعاونی به جهت سرعت بخشیدن به فرایند ساخت در بلوک E10 اعضایی که درخواست دارند کل مبلغ اقساط اعلامی را واریز نمایند و قیمت ساخت ایشان ثابت شود میتوانند به تعاونی مراجعه نمایند .
– اولا کل مبلغ باقی مانده میبایست تا مورخ ۱۴۰۱/۴/۲۰ نقدا پرداخت شود.
– دوما فقط ۱۰ مورد امکان تثبیت قیمت وجود دارد و اولویت با درخواست زودتر به تعاونی میباشد .
زمان پرداخت به هیچ عنوان از زمان اعلامی دیر تر مورد پذیرش نخواهد بود و بیش از ۱۰ نفر امکان پذیرش نمیباشد.
صرفا موافقت هیئت مدیره در این خصوص به سبب سرعت بخشیدن به روند ساخت و منتفع شدن همه اعضا از تغییر ظاهری پروژه و ایجاد افزایش قیمت ها میباشد.
۳- اعضایی که مبلغ مرغوبیت اعلامی تعاونی را کامل پرداخت ننموده اند در ۳ قسط اضافه شده مطابق روال اقساط قبل میبایست قسط مرغوبیت پرداخت نمایند یعنی ۳ قسط به اقساطشان اضافه میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *