خانه / دسته‌بندی نشده / مصوبه ۱۳۰ هیئت مدیره (مهم)

مصوبه ۱۳۰ هیئت مدیره (مهم)

با سلام و عرض ادب خدمت تمامی اعضاء محترم تعاونی مسکن خادمین .

 در ادامه اطلاع رسانی های قبلی به شما عزیزان بلوک E10 اهم اقدامات انجام شده و یا در شرف اقدام را به شرح ذیل اعلام مینمایم : 

  • ضمن بررسی استعلام های مربوط به خرید اگزاست فن ها و منابع کوئل دار موتور خانه و همچنین انتخاب پیمانکار اجرای موتورخانه برای بلوک E10 ، طبق کمیسیون های انجام شده برندگان معلوم و مقرر شد نسبت به خرید از آنها اقدامات لازم مبذول گردد. ضمنا مجری اجرای موتورخانه نیز انتخاب گردید .
  • تحویل موقت واحد های بلوک E10 از بابت ایجاد امکان تجهیز آن ها به کمد دیواری ، کابینت ، داکت اسپلیت و … توسط مالکین محترم ( همانگونه که قبلا نسبت به اعلام و ارسال لیست بدهی بدهکاران بلوک مربوطه در کانال تعاونی اقدامات لازم معمول گردید ) صرفا به اعضایی صورت خواهد پذیرفت که هزینه های مربوط به واحد خود ( اعم از اقساط ، جرایم ، هزینه انشعابات و ضرر و زیان مربوطه و … ) را پرداخت نموده و بدهکار نباشند و یا پرداخت بدهی از طرف ایشان طبق لیست پیوست صورتجلسه تحویل موقت ، تعیین تکلیف گردیده باشد . ضمنا پروسه تحویل موقت طی قرارداد یا صورتجلسه ای که بدین منظور تهیه گردیده انجام خواهد شد ( مانند بلوک F11 ) . لازم به ذکر است تحویل موقت واحد ها بابت ایجاد امکان تجهیز کسورات و رفع مشکلات احتمالی واحد می باشد و تحویل نهایی محسوب نخواهد شد . همچنین تسویه عضو در تاریخ تحویل موقت واحد به منزله تسویه حساب نهایی نمی باشد و تابع شرایط تعاونی ( دریافت کامل وجوه از بدهکاران به تعاونی و مشخص شدن رقم نهایی انشعابات ) میباشد . نهایتا تحویل قطعی طبق قراردادهای فی مابین و بر اساس حساب دفتری صورت خواهد پذیرفت .

پیرو اعلام قبلی تعاونی و موضوع اعلامی فوق امکان آغاز پروسه تحویل موقت واحدها در بلوک E10 از طبقه ۱ میسر میباشد . اما به دلیل شکایت چند نفر از اعضای بلوک مذکور نسبت به برگزاری و انتخابات و تایید صورتهای مالی مجمع مورخ ۲۵/۰۳/۱۴۰۲ در اداره تعاون ، تایید مجمع از طرف اداره تعاون منوط به بررسی موارد گردید و از این بابت تیم حسابرسی از طرف اداره تعاون جهت بررسی حسابها و گزارشات کارشناسی و نحوه برگزاری مجمع اقدام نمود . پس از حدود بیش از ۳ ماه نتیجه بررسی ها اعلام گردید و خدا را شکر هیچ مشکلی در حسابها و صورتهای مالی و برگزاری مجمع وجود ندارد و مجمع رسما تایید شد . پس از تایید نسبت به ثبت قانونی اعضای هیئت مدیره از طریق اداره ثبت اقدام گردید . لازم به ذکر است پروسه زمانی این موضوع حدود ۲ ماه زمان در پی داشته ( اکنون در همین بازه زمانی هستیم ) . از این رو ترجیح تعاونی بر این است که تحویل موقت با امضای مدیران فعلی صورت پذیرد ( چون دسترسی به هییات مدیره گذشته مقدور نیست وآنها نیز تمایلی برای این موضوع ندارند )  لذا مقرر شد ضمن پیگیری انتشار روزنامه رسمی هیئت مدیره جدید و با پیگیری بیشتر و سریعتر این موضوع را به سرانجام رسانیم تا مشکل حقوقی مذکور برطرف گردد و تحویل موقت میسر شود . لذا ضمن عرض پوزش متاسفانه تحویل موقت واحد ها از ابتدای ماه آینده اقدام میگردد . لازم به ذکر است سعی مان بر این است تا در همین مدت کارهای مربوط به مشاعات را به سرعت انجام و پیگیری نماییم و به محض شروع پروسه تحویل موقت با سرعت دو چندان تاخیر بوجود آمده را جبران نماییم .

لازم به ذکر میباشد مدیر عامل و هیات مدیره نهایت سعی خود را بکار میبندد تا بتواند  مورد مذکور را در زمان کوتاه تر حل و فصل و یا راهکار جایگزین مشخص نماید تا زودتر از زمان اعلامی نسبت به تحویل موقت واحد ها اقدام نماییم . مضاف بر آن با توجه به تکمیل بودن واحدها این امکان برای اعضایی که به تعاونی بدهی ندارند فراهم میباشد تا قبل از شروع پروسه تحویل موقت نسبت به برداشت اندازه ها برای کمد و کابینت و … خود ، ضمن هماهنگی با تعاونی اقدام نمایند تا زمان برای ایشان از دست نرود .

 

با تشکر – هیات مدیره و مدیر عامل

 

سخنگو و رییس هیات مدیره – مجید هوشیاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *